Saturday, April 08, 2006

پستهای برگزيده حاج مهدی در سالهای گذشته

در سال جديد برخی از وبلاگ نويسها شروع کردند به جمع بندی نوشته های سال گذشته شان، من هم با توجه به اين که قبلاً در وبلاگ ديگری می نوشتم تصميم گرفتم با لينک دادن به مطالب برگزيده آن وبلاگ هم کارهای قبلی ام را به خوانندگان فعلی معرفی کنم و هم مروری بر نوشته های سالهای قبلم داشته باشم.
( با تشکر از علی حيدری عزيز متوجه شدم که به برکت مهمان نوازی پرشين بلاگ نمی توان از اين لينکها استفاده کرد. دراينجا به طور موقت آدرس آرشيومان را می آورم که می توانيد به صورت دستی از آرشيو با توجه به تاريخ مطلب به پست مورد نظر رسيد. در روزهای آينده سعی خواهم کرد مطالب به درد بخوری را که در پرشين بلاگ دارم به جای بهتری منتقل کنم.)

اين نوشته ها برايم ارزشمند بوده و هميِنجا توضيح کوتاهی راجع به حال و هوايي که منجر به نوشتنشان شد خواهم داد:
مبارزه با کرگدن وجودم-28 دی 1383 البته اين روزها فکر می کنم زمانی که دوروبرمان پراز لاشخورهست ما هم بايد پوست کلفتی داشته باشيم.
آموزش و پرورش- هم استراتژی هم تاکتيک اين مطلب را در مقابل مطلب حقوق بشر، هم استراتژی هم تاکتيک عبدالکريم لاهيجی نوشته بودم.(زمانی جنگ مسلحانه، هم استراتژی هم تاکتيک شعار چريکهای فدايي خلق بود). اين نوشته را مهمترين نوشته خودم در وبلاگ می دانم.
دوشنبه، 31 مرداد، 1384 توهمات اپوزيسيونی در اينجا به اشتباه گروهی پرداخته ام که بيش از حد از غربی ها انتظار فداکاری دارند.
داستان تلخ پيکان پرنده کانادايي از تفاوتهای ما با کاناداييها اين هست که اين جماعت بر اساس حساب و کتاب تصميم می گيرند، ما بر اساس احساسات!
آقای اقتصاد دان - سه شنبه، 26 آبان 1383 اين مطلب را درباره ديدگاههای اقتصادی احمد توکلی نوشته بودم.
پيکانيات: در اينها راجع به پيکان نوشته ام

2 comments:

Anonymous said...

بعضی از لینکهات مشکل داشت نتونستم مطلب رو پیدا کم یه بار مجدد چک کنید لطفا

Anonymous said...

Thank you. I think it was a good idea to have a collection of the best posts.